Rosa Bloggdator

Jag vet, jag VET! Jag har sagt detta ett antal gånger nu, men nu blir det på riktigt bättre uppdateringar!

Anyways, firade jul idag istället för imorgon, eftersom min lilla mamma är och jobbar imorgon och jag och min bror blir de enda hemma då. Så, självfallet blev det julklappsöppnande idag, och jag fick en underbar, söt liten rosa bloggdator! Så nu har jag två datorer. Den som jag hade innan får bli den jag tar med mig när jag åker iväg över dagen och så, men ska jag vara borta längre blir det den nya. Ska även köpa mig en extern dvd-brännare i mellandagarna så jag kan få photoshop och så vidare, låter bra va? :D.

Aja, nu ska jag kika runt lite, men vi hörs imorgon, och från och med då så blir det ju som sagt bättre uppdateringar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0