Svininfluensa

Hej på er!

Sitter på skolan just nu. Bloggade inte igår, för jag vart först i skolan, sen blev det raka vägen till göteborg för en musikal, guys and dolls, vart faktiskt riktigt bra :D.

Sen igår tog jag influensa vaccinet också, fy fan! Innan vart jag så nervös så jag skakade, sen näör jag skulle ta detfick jag hålla både Amanda om en sköterska i handen,medan en annan sköterska gjorde sprutan, haha. Usch, nålar är inget jag är särskillt intresserad av att ha i min kropp.

Vaccinet för övrigt såg ut som mjölk och i natt kunde jag knappt sova för jag la mig på armen hela tiden och det gjorde ont som fan, sen gör det jäkligt ont nu med, så vi får väl se hur det går att spela piano sen, hehe. Aja, hörs senare, kyssar!


Kommentarer
Postat av: Johanna :)

Hej :) Du frågade vad jag önskade mig i julklapp :) thihii om jag ska vara ärlig har jag ingen aning, men kanske smink? :) Jag vet inte hur man svarar på kommentarer, så om du vet och vill hjälpa mig skulle jag bli glad :D Vad önskar du dig i julklapp? (: Kram

2009-11-27 @ 14:27:24
URL: http://johannaaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0