Svar På Tal; Kommentar



Tråkigt att denna människa inte kan respektera oss som väljer att fira jul! Extra tråkigt att den fega fan är anonym! Anyways, finns inga direkta skäl på att Jesus skulle föds vid juletid... Eller överhuvudtaget, att han föddes runt jul är enligt "legenden" (kan man kalla den det?) sant, då det var en stor skatteskrivning i Bethlehem just då, vilket finns bevisat och dokumenterat! Det finns även bevisat att en man som hette Jesus (eller något liknande) sa många av de sakerna han enligt bibeln sa. Att han var guds son är väl dock något man kan tvivla på!
Visst, jag respekterar dig som ateist (och buddhister, hinduer, muslimer, medlemmarna i Jehovas Vittnen OCH SÅ VIDARE) men då förväntar jag mig även att du ska respektera mig och låta mig va!

Kommentarer
Postat av: Emil

jag är inte ens i närheten av kristen, men jag firar med familjen ändå. tycker du ska sluta tracka på andras religioner, bara för att du inte vet ngt om dom ;) eller ska ja behöva starta bloggen igen XD

2009-12-19 @ 23:44:16
Postat av: Michaela

Du skrev ju om Judarna, eller hur? Du "respekterade" inte att de inte firar jul. Enda anledningen till att jag skrev från början var för att du skrev om Judarna! Du kan ju inte förvänta dig att alla håller käften! Är jag feg? Haha! Jag skrev mitt namn. Vill du ha mitt personnummer? Jag har inte någon blogg och E-mail lämnar jag inte ut till vem som helst. Vad då då? Plus, du har min IP-adress.

Sluta klaga, du bloggar publikt.

Folk har sina egna liv. Jag skrev, du reagerade. Precis som jag gjorde när du hade mage att dissa Judarna bara för att de inte har någon "julkänsla". Jag gav dig ett svar på ditt inlägg och det är väl det du som bloggare vill? Få kommentarer, andras åsikter?



Nu tackar jag för mig.

2009-12-20 @ 10:08:24
Postat av: melissa

men michaela håll bara käften!!!!!! Låt henne fira vad hon vill bre!!!!!

2009-12-25 @ 11:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0